Kentie was bij PSV sinds 2003 manager marketing en media. De overgang van Kentie naar de nieuwe organisatie zat er al een hele tijd aan te komen. In de nieuwe organisatie waar Kentie leiding aan gaat geven, worden VVV-taken, evenementenorganisatie en het 'verkopen' van de stad samengebracht. Het huidige CityDynamiek gaat op in de nieuwe organisatie.
PSV-directeur Tiny Sanders zegt het vertrek van Kentie te betreuren.
Reacties (in het ED)
mag ik u al direct enkele positief bedoelde constructieve reacties geven; als u verantwoordelijk wordt voor de city marketing; wilt u dan, niet alleen via internet, maar ook op ouderwetse mediamanieren aan de eindhovenaren aan het licht brengen, wat er op termijn staat aan te komen in eindhoven, en niet zoals het nu gebeurt, in het weekkrantje van een of twee weken tevoren; neem de mogelijkheid ter harte de eindhovenaren te enthousiasmeren al ruim tevoren; laat ook aan hen zien en niet alleen aan mensen buiten de stad zelf; wat de stad aan evenementen heeft te bieden; via folder of duidelijke agenda; misschien een evenementenjaarkalender voor ieder eindhovens gezin? En graag zo divers mogelijk, voor diverse doelgroepen, dus voor jong en oud, in de gehele eindhovense stad, voor hetero en homo, WAAR WAT TE DOEN STAAT! Niet iedereen heeft de beschikking over internet en op deze manier kan het naslagwerkje ook bewaard worden en nagebladerd worden; tijdige info.
Hoop dat u er iets mee kan; wens u alle succes en moge uw inspanningen beloond worden met een groot bezoekersaantal, dat plezier beleefd aan eindhoven op diverse manieren (dus niet alleen wat betreft voetbal of intellectueel gebied; maar zo breed mogelijk)
>>Lees meer in het ED van woensdag © Eindhovens Dagblad 2011, op dit artikel rust copyright.

Kentie is namelijk benoemd tot directeur/bestuurder van de nieuwe stichting Eindhoven Marketing. Als manager Marketing & Media bij PSV wist hij al menig prijsje binnen te halen, de verwachtingen zijn dan ook hoog gespannen. Kentie is, net als burgemeester Rob van Gijzel, geboren en getogen in Eindhoven. Naast de nodige kennis is dit natuurlijk een pre, want je geboortestad uit te mogen dragen geeft je een trots gevoel! Alle hoop is dus op hem gevestigd om in de chaos, van leukste, slimste, gekste, sportiefste, autistische en groene stad ’n eenheid te kneden die aanslaat. Ik denk overigens dat het ook tijd wordt dat er eindelijk eens iemand in de gaten houdt hoe Eindhoven verkocht wordt, want anders zou het zomaar eens kunnen dat er dadelijk een condoom te koop is waarop het wapen van Eindhoven is afgebeeld. De Lichtstad van Nederland verdient meer. Eindhoven moet stralen. Niet op oude glorie, maar met respect voor ons historisch erfgoed vooral naar de toekomst gericht. Volgens mij hebben we nu een goeie te pakken, of op z’n Eindhovens gezegd: Kentie? Da kent ie!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten